pondelok 26. januára 2015

Pondelky

Dobrý deň/večer/ráno,
  (to záleží na tom, kedy si to prečítate)


Ako sa dnes máte? Nejaké novinky? Návšteva zubára? Príchod neznesiteľného príbuzného? Celý deň ste pozerali na TV? Najedli ste sa poriadne? Bavíte sa?

Ja som sa dnes hodila do gala a vyzerám zhruba takto: (rýchle info, na obrázku je Joe Sugg, britský youtuber, nie ja. Ja vyzerám aj v najhoršej situácií ako žiariace slnko, toto je len pre lepšie predstavenie si mojej situácie)
Samozrejme sa tak aj cítim. Akoby ma prešiel kamión. Nákladiak. Porche. Štvorzápahový kočiar z devätnásteho storočia. (Alebo to už je prehnané?)
Každopádne kašlem ako starý fajčiar s tuberkulózou, napriek tomu, že som v živote v ústach cigaretu nemala. To mám ale šťastie!

😃

Poznáte ten pocit, keď sa vám sníva skvelý sen, kde vás ovieva palmovým listom sympatický mexičan Diego, nohy vám masíruje mužný severan Ragnar a vaše drinky vám drží príťažlivý škót Sam? Ja ho teda poznám a som poriadne napálená, keď mi ho preruší môj hlúpy budík, ktorý znie ako vysielanie z vesmíru. 
Dopekla!
Preto mám v podobné dni chuť urobiť niečo zlé. Poriadne zlé. 
Napríklad stvoriť za búrky príšeru z mŕtveho tela (Frankenstein snáď nie je jediný, kto to dokáže, nie?), zobudiť najhoršieho krv sajúceho upíra všetkých čias (Drakulu predsa, však ste si všetci mysleli, že poviem Edwarda?), obrať pár detí pri kartách o peniaze (to vlastne vôbec nie je kniha ani film. A nie je to ani priveľmi hrôzostrašné. Škrtám to.)
Každopádne mám chuť urobiť niečo, čo by vyburcovalo dedinčanov s horiacimi fakľami a vidlami pochodovať a kričať moje meno. 
Nakoniec však skončím pri buchnutí si do vakúša. 
Život nie je spravodlivý.

Prosím nenechajte ma cítiť sa ako jediného pondelkového ufrfľanca. Aj vy ste už museli pomyslieť na to, že vypustíte svojho vnútorného Yettiho, nie?

Pre lepšie znázornenie vám tu pridám aj obrázky môjho Diega, Ragnara a Sama. Moje hlboké ospravedlnenie patrí mužskej populácií, (ktorá to zrejme aj tak nečíta). Viem, že sú na vás kladené obrovské očakávania ohľadom vášho vzhľadu a týmto to len potvrdzujem, ale... no a čo.

Diego Boneta
Povedzte: "Ahoj Diego!"

Ragnar (V skutočnosti to nie je žiadny severan, dokonca ani Ragnar, ale koho to zaujíma?)

Jamie Fraser | via Tumblr
Tu je môj drahý Sam (nie, nechce sa mi hľadať fotku, kde je bez trička)

Takže sa lúčim a prajem pekný deň/večer/ráno!


                                                                 S láskou G. xx




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára